About Me

Hey ppl,I'm AMIR IMRAN JAMIL..For me,life is full of beauty.Notice it.Notice the bumble bee,the small child and the smiling faces.Also smell the rain and feel the wind.You have to live your life to the fullest potential and this is why I share the story of my life with you ♥

Saturday, July 16, 2011

rasa macam nak stay dalam pawagam :P


Me, and my BFF Taqim, Nana and Daus decide nak tengok Sekali Lagi since tgk iklan Nur kasih lagi :) So I buy ticket while nana find the parking sebab takut full ceritenye.Then we buy at 3PM, wuu it's early bird man, so only RM9 per dewasa. cool lah kan? save around berbelas ringgit jugak. Girls, I'm sure you guys akan tengok cerite ni. The storyline sangat cool okay! You will not expect yang the director nak buat movie mcm tu *kot laaa haha.

This movie was supposed to be a romatic comedy tapi I tak tahu kenape mate I boleh t'gelak tengok Shaheizy Sam nangis! Also the last scene yang nangis buat I macam terdiam tengok Amy nangis -___- Sangat cute bile die cakap "Awak ayah saye, mama yang cakap awak ayah saye". Once you dah nangis, then dah stop, lepas tu mesti nak nangis lagi lol how?haha I rase uolls pn akan nangis, tapi biaselah masing masing ego nak bgtahu choi. Kecuali bdk besides we all I think die asyik mkn popcorn even popcorn dy dah habis lol..

Sweet ♥
Can't denied that both cantik and handsome :p
Almost everytime I macam tersenyum sorang-sorang.

But yeah.The ending was like 2nd hero jugak yang dapat heroin -____-
Tak boleh terime tapi takpelah, Lisa Surihani is mine! ♥

Oh yeahh. After habis movie, we are going to lunch at restoren ayam penyet DE GARDEN IPOH. not bad lah tp bak kate daus x kenyang sbb nasi dy ckit then dah lah pedas nk mampooosss !! and act aq pn wat2 kenyang but sbnrnye I xpuas oke. so I prefer pegi TUTTI FRUTI makan yougurt x boleh angkat seyh. lagi kenyang LOL. brrruuuppp !!

owh wait. perak also got TUTTI FRUTI ok. maju kateerr !!
AT LAST

lepas nie nk makan kt NANDO'S plak. eh btw perak ade ke ?? LOL .


No comments:

Post a Comment